اینستاگرام و پیج های اینستاگرامی

چگونه در ساکر استار حرفه ای شویم؟

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ب.ظ

 

 

ساکر استار – حرفه ای جلوه کنید!

 

اگر فوتبالی هستید و دوست دارید که یک تیم تمام عیار را از صفر تا صد بسازید، خبر خوبی برای شما داریم. شما هم اکنون می توانید در تلفن همراه هوشمند خود، علاوه بر مربیگری، مدیر و بازیکن باشگاهی باشید، که خود آن را می سازید. و اما اسم این بازی هیجان انگیز چیست؟ ساکر استار. یک بازی موبایلی که توسط شرکت مینی کلیپ برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده و امکان رقابتی هیجان انگیز با بازیکنان سر تا سر دنیا را برای شما فراهم می سازد. یادگیری بازی ساکراستار بسیار ساده بوده و در چند دقیقه بازی آموزشی ابتدایی، خواهید آموخت که چگونه با استفاده از هر دو دست، توپ ها را هدایت کرده و گل بزنید! در کل ساختار بازی شبیه به بیلیارد بوده که با هدف گیری و زاویه بندی مناسب، می توانید توپ را وارد دروازه کنید.

 

 

 

 

اولین گام حرفه ای بودن، داشتن ظاهری حرفه ای است. شما بر اساس ظاهرتان قضاوت خواهید شد، همانطور که نوع لباس پوشیدن هنرپیشه ها در جشنواره های مختلف قضاوت می شود. زمانی که حریفی در مقابل شما قرار می گیرد، اولین چیزی که نظرش را جلب می کند ظاهر شماست. با کمی سکه خرج کردن، می توانید لباس و طرح زیبایی را برای تیمتان تهیه کنید که هر حریفی با دیدن آن به شما حسودی کند و آرزو کند که ای کاش لباس تیم شما را داشت! این وجه تمایز شما با سایر بازیکنانی است که ضعیف بوده و بازی را به طور جدی دنبال نمی کنند، چرا که یک شخص حرفه ای نیاز دارد تا هیبت حرفه ای نیز به رخ بکشد تا اثر گذاری بیشتری روی سایرین داشته باشد. اما آیا خرید یک تیم حرفه ای و این تغییر لباس فقط ظاهر شما را متمایز می کند؟ باید بگوییم که خیر، نه تنها ظاهر شما زیبا و منحصر به فرد می شود، بلکه هر تیم در سه شاخصه قدرت، زمان و نشانه گیری نیز امتیازات مخصوص خود را دارد و تیم های قویتر، علاوه بر ظاهر زیبا تر قویتر بوده، زمان بیشتری در اختیار شما قرار می دهند و همچنین از قابلیت نشانه گیری بهتری برخوردار هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ساکر استار –   استخدام Agent

 

 

می توانید یکسال تمام بازی کنید و در اندازه دو ماه نتیجه بگیرید، یا بالعکس! اگر قصد دارید به درجات بالای بازی برسید لازم است تا در دوماه کار یکسال را انجام دهید، چرا که هر بازیکن ساده ای قادر است تا یکسال بی هدف و ساده بازی کند و حتی اگر هم هدفدار باشد، توان رقابت با بازیکنانی که به خود احترام بیشتری می گذارند و مجهزتر وارد میدان می شوند را نخواهد داشت! استخدام یک ایجنت می تواند به پیشرفت سریعتر شما کمک بسیاری کند. ایجنت ها که ۱ ستاره، ۲ ستاره و ۳ ستاره هستند هر کدام قابلیت های ویژه خود را دارند و در عمل هر سه می توانند برای شما طرفدارهای بیشتر، درآمد و حقوق بیشتر را فراهم آورند، ضمن این که با بالاتر رفتن درجه کارمند شما، احتمال از دست دادن تمام سکه هایتان در صورت باخت کم می شود و شما مبلغ کمتری را در صورت باخت پرداخت می کنید، در حالی که در صورت برد نیز مبلغ بیشتری نسبت به چیزی که تعیین شده بود دریافت می کنید. با هر بار پرداخت، ایجنت شما برای ۱۲ تا ۱۵ بازی در خدمت شما خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساکر استار – ترکیب بندی های جدید

 

 

چیدمان بازیکنان شما در این بازی حرف اول را می زند، با چیدمان راه حریف را سد کرده و راه را برای خود هموار می کنید. در ابتدا دو نوع از چیدمان در اختیار شما قرار گرفته و می توانید به دلخواه انتخاب کنید. اما هر چه پیش می روید و طرفداران بیشتری جذب می کنید، نیاز به چیدمان های حرفه ای تر دارید تا بتوانید در رقابت ها دوام بیاورید. خبر خوب اینجاست که اکثر این چیدمان ها و ترکیب بندی ها با سکه قابل خرید هستند. این یک گام اساسی و حرفه ای است که تاثیر آن را در تمامی مراحل بازی حس خواهید کرد. بعد از تهیه ترکیب بندی های مختلف، تمامی چیدمان های شما در صفحه اصلی قابل دسترس است، کافیست تا گزینه مربوطه را از پایین، سمت چپ نرم افزار انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساکر استار – وارد لیگ حرفه ای ها شوید!

 

 

لیگ های مختلفی در ساکر استار وجود دارد، از لیگ برزیل گرفته تا روسیه و … . هر لیگ مبلغی برای ورودیه دارد که از ۲۵ سکه شروع شده و تا چند هزار سکه برای هر بازی ادامه پیدا می کند. مسلم است که بازیکنان حرفه ای در لیگ های ضعیف بازی نمی کنند. اولین گام برای حرفه ای شدن، رو به رو شدن با یک حریف حرفه ای است. چرا که حین بازی با رقیب های ضعیف با کمترین زحمت پیروز شده و تلاشی برای بهتر شدن نخواهید کرد. اما زمانی که در مقابل حریف های قوی قرار بگیرید، علاوه بر آموختن تاکتیک های آن ها به طور نا خودآگاه با تلاش خیلی بیشتری با آن ها مقابله خواهید کرد، ضمن این که تلاش شما بیشتر می شود، با چالش بزرگتری نیز رو به روی می شوید و در نتیجه لذت بیشتری نیز از بازی خواهید برد. در مقابل ادامه بازی در لیگ های پایین با ورودی ضعیف نه تنها کمکی به پیشرفت شما نمی کند، بلکه باعث افت جدی شما در این بازی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساکر استار – خرید سکه ساکر استار

 

 

چرا سکه ساکر استار بخریم؟ جواب این سوال واضح است  چرا که هیچ کس حاضر نیست کالای با ارزشی را به رایگان، تحویل شما دهد. با خرید سکه ساکر استار، علاوه بر حمایت مالی از شرکت سازنده، بهترین امکانات در تمامی بخش های بازی را نصیب خود خواهید کرد. امکاناتی مانند چت، شکلک های مختلف و انتخاب آواتار. هیجان انگیز ترین چیزی که می توانید با سکه تهیه کنید، آواتار است، چرا که بسیاری از بازیکنان فاقد آواتار هستند و این یک وجه تمایز ویژه را برای شما رقم خواهد زد. سکه ها را درجیب خود بریزید و شمایلی یک حرفه ای را به خود بگیرید، به زندگی حرفه ای در ساکر استار خوش آمدید!

 

 

 

 

 

با ما در  تماس باشید.

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • ۳۸۷ نمایش
  • سایت اینستاگلد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی