اینستاگرام و پیج های اینستاگرامی

عکاسی آتلیه

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

چرا هر شخصی نیاز به عکس آتلیه دارد؟

 

بسیاری از افراد معتقدند که عکاسی در آتلیه فقط صرف هزینه است و هیچ مزیتی بر عکاسی در منزل ندارد. این افراد ممکن است هیچگاه عکاسی در آتلیه را تجربه نکنند ولی در آینده از این تصمیم خود پشیمان شوند. در مقابل این افراد، افرادی هستند که صرفا عکاسی در آتلیه را میپسندند و به مناسبتهای مختلف برای گرفتن عکس و ثبت خاطره به آتلیه می روند.

 

این مقاله در مورد مزیتهای آتلیه و عکاسی در آتلیه توسط جولی استودیو تهیه و تنظیم شده است. امیدواریم راهنمای شما باشد.

 

بخش اعظمی از اشخاص معتقدند که عکاسی در آتلیه تنها صرف هزینه هست و هیچ مزیتی بر عکاسی در خانه ندارد. این اشخاص ممکن می‌باشد هیچگاه عکاسی در آتلیه را تجربه نکنند البته در آینده از این تصمیم خویش پشیمان شوند. در مقابل این اشخاص، کسانی می‌باشند که تنها عکاسی در آتلیه را میپسندند و به مناسبتهای متعدد برای به چنگ آوردن عکس و تثبیت خاطره به آتلیه می‌روند. این نوشته‌ی علمی در باب مزیتهای آتلیه و عکاسی در آتلیه بوسیله جولی استودیو تهیه شده‌است. امید‌وار‌یم راهنمای شما باشد.

 

انعطاف پذیری عکاسی آتلیه:

چنانچه جهت عکاسی به آتلیه کودک مراجعه نمایید، متوجه خواهید شد که این مکان مجهز  به انواع لباس، اسباب بازی و بسیاری از وسایل رنگارنگ و کاربردی است. تجهیزات فوق می تواند در بالا بردن کیفیت موضوعی  عکس کودک موثر باشد.

عکاسی در استودیو یا آتلیه، کنترل پذیری بالایی دارد. شما در استودیو، کنترل بالایی بر خود و بر محیط دارید. امکانات مناسبی در محیط آتلیه میتوانید فراهم آورید. این امکانات عکس شما را بسیار حرفه ای و خاطره انگیز مینماید.

حال چنانچه این کار را در فضای باز پارک یا فضای بسته خانه با دوربین خود انجام دهید، ممکن است شاهد تغییراتی از قبیل نور کم یا زیاد، ضد نور بودن عکس، رفت و آمد افراد و ... باشید که به نوبه خود، کیفیت عکس را پایین می آورد. در بهترین شرایط حتی با دوربینهای حرفه ای، درصد کمی احتمال می رود که عکس شما به کیفیت عکسهای آتلیه گرفته شود.

شبکه روشنایی مناسب جهت عکاسی در آتلیه نوزاد نیز مهم است. نوزادان به نور بسیار حساسند و چنانچه در نور بالا یا متوسط، چشمانشان باز باشد و عکاسی انجام شود، آسیب جبران ناپذیری می بینند. به این دلیل در آتلیه مخصوص نوزادان، فیلترهای مخصوص نوری وجود دارد که ممکن نیست به نوزاد آسیب برساند. به یاد داشته باشید که به هیچ وجه جهت عکس گرفتن از نوزاد فلاش نزنید.

موضوع عکاسی در آتلیه:

در آتلیه همواره موضوعی جهت عکاسی در نظر گرفته می شود. این موضوع می تواند خاطره ای زیبا برای شما بسازد. هنگامی که به آتلیه نوزاد، آتلیه کودک یا آتلیه بارداری می روید، متخصصین خبره ای که در آنجا حضور دارند، راهنمایی لازم را ارائه می دهند.

شما می توانید با توجه به موضوعات ارائه شده توسط این کارشناسان، موضوع یا موضوعاتی مطابق با سلیقه خود در نظر بگیرید و آن را به خاطره ای ماندگار و با کیفیت تبدیل کنید.

به عنوان مثال برای خاطره سازی کودک، می توانید عکسهای مسلسلی برای کودک در نظر بگیرید. این عکسها شامل رشد کودک و مهارتهای او از شش ماهگی تا شش سالگی و بسیار جذاب خواهند بود.

مثالی دیگر جهت آتلیه بارداری، می توانید از عکسهایی که شامل شروع دوره بارداری تا انتهای ماههای بارداری است بهره ببرید. جولی استودیو داستانهای متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از بین چندین پیشنهاد، پیشنهادهای دلخواهتان را به عکس آتلیه تبدیل نمایید.

سخن آخر این که:

کار را به کاردان بسپارید تا نتیجه ای عالی را شاهد باشید. آتلیه عکاسی را به دقت انتخاب نمایید. کیفیت ظاهری و باطنی عکسهای آتلیه در آینده، شما را به گذشته نزدیک مینماید و هیچ گاه لحظات خوش خود را از یاد نخواهید برد.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی