اینستاگرام و پیج های اینستاگرامی

آتلیه کودک

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۲۷ ب.ظ

 

آتلیه کودک

نوزادان با سرعت بسیار بالایی رشد می کنند بنابراین اکثر والدین به دنبال ثبت لحظه های کودکان هستند. این روزها با وجود گوشی هوشمند که همگی داری دوربین با کیفیت مناسب هستند اکثر والدین از لحظه به لحظه کودکان خود عکس برداری می کنند. اما قعطا عکاسی در آتلیه بسیار بهتر و حرفه ای تر صورت می گیرد. عکاسان حرفه ای، حاضر در آتلیه با استفاده از دوربین های پیشرفته عکس های بسیار با کیفیتی می گیرند. با جستجو در اینترنت به راحتی می توان از نمونه کار آتلیه های مختلف دیدن کرد و بهترین آتلیه را انتخاب کرد. جولی استودیو نیز، دارای آتلیه های مختلفی از جمله: آتلیه بارداری، آتلیه کودک و آتلیه نوزادی است و با کادر مجرب خود به ثبت لحظات زیبای شما می پردازد. 

کودکی با سرعت زیادی سپری می شود و خیلی زود جز خاطرات و عکس های این دوران چیزی باقی نمی ماند. بنابراین ثبت این لحظات برای کودکان، در آینده از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. به دلیل دوربین های عکاسی بسیار زیادی که این روزها وجود دارد، عکس برداری از لحظات مختلف کودکان برای والدین تبدیل به یک کار ساده ای شده است. در اینترنت ایده ها و ژست های بسیار زیادی برای عکاسی وجود دارد. ولی عکاسی در آتلیه لطف دیگری دارد. زیرا عکاسی در آتلیه حرفه ای تر و با کیفیت تر صورت می گیرد.

 

اگر برای عکس برداری از کودکتان به آتلیه های عکاسی مراجعه کنید، اطمینان پیدا خواهید کرد که عکس های گرفته شده از کودک شما، دوست داشتنی و برای آینده او با ارزش خواهند بود. به دلیل مواردی مانند: تزئینات زیبا آتلیه، دوربین های حرفه ای آتلیه، نور مناسب و عکاسان کاربلدی که در آتلیه هستند، نتیجه کار عالی خواهد بود. برای ثبت روزهای قبل از به دنیا آمدن کودک و دوران بارداری نیز می توانید به آتلیه بارداری رفته و عکس های به یاد ماندنی از این دوران داشته باشید.

 

نکات مهم در آتلیه عکس کودک:

پیش از رفتن به آتلیه نوزاد و کودک حتما سعی کنید آتلیه های معرفی شده و آتلیه ای که نمونه کارهای آن را دیده اید، بررسی نمایید. با جستجو در اینترنت می توان ایده ها و آتلیه های مختلفی را پیدا کرد.

 

پیش از رفتن به آتلیه مورد نظر برای عکاسی، یکبار به آنجا رفته و پس از بازدید از محیط و صحبت با پرسنل، اطمینان پیدا کنید که کادر حرفه ای و مثبتی دارد. همچنین بهتر است هنگام رفتن به آتلیه کودکتان را به همراه خود ببرید تا در روز عکاسی با محیط آشنا شده و آمادگی بیشتری داشته باشد.

 

برای اطلاع یافتن از هزینه ها می توانید از آتلیه مربوطه سوال کنید. در مورد قیمت چاپ عکس در ابعاد مختلف، قیمت عکاسی، سایر هزینه ها و چاپ روی شاسی و ... سوالات خود را بپرسید تا پس از عکاسی هزینه ها، شما را غافلگیر نکند.

در صورتی که تمایل داشته باشید عکاس شما خانم باشد، باید حتما از قبل با آتلیه هماهنگ نمایید.

 

نکات مهم هنگام عکاسی از کودک:

پیش از رفتن به آتلیه می توانید ژست ها و ایده هایی را از اینترنت پیدا کنید و از آتلیه بپرسید که می تواند این تصاویر را عکاسی کند یا خیر.

مدل ها و ایده های مختلفی برای عکاسی از کودک به همراه پدر و مادر وجود دارد. برای مشاهده عکس ها و ایده های ژست عکس نوزاد در آتلیه جولی استودیو می توانید وارد قسمت زیر شوید.

 

بهتر است در مورد تزیینات و وسایلی که در آتلیه موجود است، سوال کنید. در صورت مجهز بودن آتلیه، دیگر نیازی نیست که برای لباس و تزیینات هزینه اضافی پرداخت کنید. اگر لباس و وسایل مورد نیاز شما در آتلیه نبود، باید از قبل آن ها را تهیه کنید.

 

یکی از موضوعات مهمی که باید هنگام مراجعه به آتلیه کودک به آن دقت داشت، زمان رفتن به آتلیه است. بهتر است در زمانی از روز که کودک شما سرحال تر است، به آتلیه بروید. اگر برای عکاسی زمان مناسبی انتخاب کنید، کودک با شما و عکاس همراهی بیشتری خواهد داشت و عکس های گرفته شده زیباتر و بهتر خواهند بود. بهتر است کودک چند ساعت قبل از رفتن به آتلیه به خوبی استراحت کرده تا در آتلیه شادابی بیشتری داشته باشد.

 

نکات مهم هنگام عکاسی از نوزاد

در مورد نوزدان یک نکته مهم وجود دارد و آن عکاسی از نوزادان در زمان خواب است. پس برای نوزادان بهتر است خواب آن ها را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان رفتن به آتلیه خواب باشند. در غیر این صورت احتمال دارد که نوزاد در آتلیه با گریه و بی قراری مانع از کار عکاس شود. پیشنهاد می شود قبل از رفتن به آتلیه نوزاد را به حمام برده تا در زمان عکاسی، راحت تر بخوابد.

 

بهترین زمانی که یک نوزاد را می توان به آتلیه برد، بین ۵ تا ۱۵ روزگی او است. چون در این سن بدن نوزاد دارای انعطاف بیشتری است و راحت تر هر شکلی را که بخواهید به خود می گیرد. همچنین بعد از این زمان چون بی قراری های نوزاد بیشتر می شود، عکاسی از او سخت تر خواهد شد.‌

 

برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است عکاسی کودک را در حالت های طبیعی انجام دهید. پس با حفظ ظاهر طبیعی کودک سعی کنید از ژست دادن به او خودداری کنید. می توانید توجه او را به سمت وسایل تزیینی که در آتلیه هستند جلب کنید. عکاسان می توانند حرفه ای از این لحظات طبیعی عکس های بسیار خوبی را ثبت کنند.

 

بهتر است از بردن همراه زیاد به آتلیه خودداری کنید. زیرا ممکن است کودک تمرکز خود را از دست داده و همکاری لازم را با عکاس نداشته باشد.

می توانید وسایل کودک را که به آن ها علاقه دارد، مانند: پتو، عروسک، اسباب بازی و ... با خود به آتلیه ببرید. اگر کودک بهانه گرفت از این وسایل کمک بگیرید. همچنین این وسایل می توانند به عنوان یادگاری همراه کودک شما باشند.

سر بند، کلاه، گل سر، پاپیون و ... را می توانید در چند رنگ مختلف برای عکس گرفتن همراه خود به آتلیه ببرید.

برای گرفتن عکس خانوادگی با کودک خود بهتر است لباس های ست بپوشید. همچنین همگی می توانید لباس اسپرت یا رسمی بر تن کنید.

 

http://mediajx.com/story6946898/آتلیه-کودک
http://bookmark-dofollow.com/story5851206/آتلیه-کودک
http://bookmark-template.com/story5861492/آتلیه-کودک
http://prbookmarkingwebsites.com/story4015867/آتلیه-کودک
http://dirstop.com/story4730660/آتلیه-کودک
http://opensocialfactory.com/story3578734/آتلیه-کودک
http://ztndz.com/story6235026/آتلیه-کودک
http://gorillasocialwork.com/story4730435/آتلیه-کودک
http://socialrus.com/story4214391/آتلیه-کودک
http://socialmediastore.net/story4581318/آتلیه-کودک
http://socialnetworkadsinfo.com/story4601604/آتلیه-کودک
http://bookmarkport.com/story4584887/آتلیه-کودک
http://bookmarkbirth.com/story4389039/آتلیه-کودک
http://getsocialpr.com/story4641292/آتلیه-کودک
http://bookmarkstumble.com/story226977/آتلیه-کودک
http://bookmarkstime.com/story5810052/آتلیه-کودک
http://gatherbookmarks.com/story5870309/آتلیه-کودک
http://bookmarkrange.com/story6516752/آتلیه-کودک
http://bookmarkextent.com/story6639089/آتلیه-کودک
http://bookmarkspring.com/story225910/آتلیه-کودک
http://bookmarksknot.com/story6640124/آتلیه-کودک
http://bookmarkswing.com/story6629911/آتلیه-کودک
http://bookmarkja.com/story6636096/آتلیه-کودک
http://altbookmark.com/story6634470/آتلیه-کودک
http://letusbookmark.com/story6504250/آتلیه-کودک
http://trackbookmark.com/story6467450/آتلیه-کودک
http://bookmarkshq.com/story6509092/آتلیه-کودک
http://nybookmark.com/story5867588/آتلیه-کودک
http://bookmarketmaven.com/story5866630/آتلیه-کودک
http://iowa-bookmarks.com/story5867328/آتلیه-کودک
http://hindibookmark.com/story6509307/آتلیه-کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی